sobota, 28. december 2013

Katschberg in Turracher Hohe.

Nastanjena sva bila pod Osojščico (Gerlitzen Alps).
Zakaj?
Zato, ker sem pač naivno mislil, da bo zadosti snega, ki ga pa potem seveda ni bilo.
Itak.

In tako sva se pač dnevno vozila na ostala smučišča, ki so imela to srečo, da jih je narava obdarila z malo več snežne odeje, kot pa so jih videla malo nižje ležeča.
Turracher je bil v redu, Katschberg pa je z vremenom in urejenostjo prog absolutno zmagal.

Sam sem sezono začel na popolnoma novi opremi:
svoj stari Nidecker sem zamenjal za K2 Ray Gun (rocker-flat-rocker), iz Burtonovih vezi sem prešaltal  na K2 Formule pa tudi bootse imam sedaj trše; odločil sem se za Northwave Legend.
Za freeride so slednji sicer malce trdi (takrat jih na vrhu sicer malce popustim), za carving pa so naravnost fenomenalni.

A vse le ni bilo teko tekoče... :)

Prvi dan sem bentil, da se je kar iskrilo.
Da bom vse skupaj nazaj odnesel in podobno.. :)

Drugi dan, ko sem se na novo opremo malce bolj privadil pa je stvar postala popolnoma drugačna.
Itak.
Ray Gun se pač obnaša popolnoma drugače kot pa Nidecker, ki je v globalu carving board.
In temu primerno je potrebno prilagoditi tudi tehniko.
In s tem seveda tudi samo-obnašanje. :)

V glavnem, sezona se je začela in to je tisto, kar je tudi najbolj pomembno.
Yii-haa!

A1 na Katschbergu.

Ni komentarjev: