ponedeljek, 2. julij 2012

Camino de Compostela v slikah (1. del)


Bralke, bralci, lep pozdrav.
Minil je mesec in še nekaj dni od zadnjega javljanja.
Ja, čas beži...
Ampak nič ne de.
Važno, da ga preživljamo kvalitetno in kolikor toliko zdravo. :)
Itaq pa... kot sem že tolikokrat prej rekel...: Who want's to live forever?
Mislim, da tako jaz, kot tudi vi ne.

No, kakorkoli že, vrnimo se rajši mi današnji reportaži...
Kot sem že pred odhodom obljubljal, vas tokrat popeljem na čisto drugačno potovanje.
Na potovanje, ki nima samo popotniške vrednosti, ampak čist svojo nenadomestljivo izkušnjo.
Ja... tokratna pot je bila drugačna...

Tokratna je imela dušo.

In predlagam vam, da ji pustite, da kdaj osvoji tudi vas.
Verjemite mi, da nikdar več ne boste na svet gledali z istimi očmi...

T.S.

***

Dejstvo je, da sem tudi tokrat na pot vzel beležnico in svinčnik. In dejstvo je, da sem tudi tokrat popisal dogodke z namenom, da jih čez čas ne pozabim... 
Pa pojdimo torej...

18.05.2012 - NOVO MESTO-TRST-VALENCIA

Tako.
Pa se je začela... pot svetega Jakoba oz. Camino de Santiago. No, ajde... V bistvu se še ni začela dobesedno, ker samo pot bova pričela šele v ponedeljek (logistika issue) pa vendar...
Odrinila sva in to je glavno.
Ura je bila 12:00, bil je petek in sonce je sijalo, kot da mu je zadnjikrat.
Pot se je začela.








   































Ni komentarjev: