sobota, 10. marec 2012

Priprave na Camino de Santiago de Compostela


  Vas zanima, kako potekajo priprave na Camino? 
Vsak teden vas na tej strani čaka nov update te objave, ki se je začenja danes, 10. marca in se bo predvidoma končala 3. junija, leta 2012...
Camino de Santiago de Compostela ali kako sem iskal Bogá - objava v nadaljevanjih, ki bo na koncu postala celota.

____________________________________
************************************

Specialno, ni kaj...
Moram priznati, da mi je moja prva izkušnja z rezervacijo letov z nizkocenovnikom Ryanair-om vzela kar precej moje sicer pregovorne potrpežljivosti.
Preprosto ne uspem pravočasno priti skozi postopek, kajti "frdamana" reč ima (verjetno zaradi Anonymous in podobnih skupin) časovno omejitev. In čeprav tipkam ko pri norcih, uporabljam shranjene podatke, mi je šele po štirih urah uspelo rezervirati vse lete, ki sem jih imel v planu (v ta čas je seveda vključen tudi čas, ko sem brskal za leti in iskal kombinacije).
Mi je pa obenem padla v oko ena druga malenkost:
kakor večina nizkocenovnikov, tudi Ryanair računa vse sorte stroškov; eden izmed njih je tudi dodatno plačilo za prtljago...
In v vsem tem hitenju, da ne bi potekla časovna omejitev, sem enkrat skoraj potrdil let, kjer je strošek prtljage presegal samo vozovnico... Hvala bogu se je ta rezervacija "sfižila" in me pustila za 60 EUR bogatejšega... :)

Kakorkoli že, na koncu je stvar uspela; rezervirani so štirje leti:

18. maj - Trieste (IT) - Valencia (ES)
20. maj - Valencia (ES) - Santander (ES)
29. maj - Madrid (ES) - Alghero (IT)
01. junij - Alghero (IT) - Venice-Treviso (IT)

Vendar delo še ni končano; prenočišča na letališčih oz. v bližini in prevozi iz oz. na letališča so še vse za urediti...
Da ne omenjam nabiranja kondicije, ki je bistvenega pomena za to pot, na katero se odpravljam.
Ampak, me niti najmanj ne skrbi... Vse bo doseženo, vse narejeno... Kot vedno do sedaj, sem prepričan, da me bosta tudi tokrat spremljala sreča in pogum.

...

Tako, dragi moji...
Čeprav je 18. maj še precej daleč, je dela še veliko... Do takrat bova z Vesno poskusila enkrat tedensko osvojiti vsaj enega izmed nebroj slovenskih vrhov; slikovni material ter par besed o opravljenih poteh, pripravah in občutkih, vas bodo na teh straneh pričakovali praviloma čisto vsak teden...

Pa nasvidenje torej... Se vidimo v naslednji avanturi...;)

Ni komentarjev: