petek, 7. oktober 2011

Z vetrom v jadrih

 



"01.10.2011 - NOVO MESTO - SPLIT - BRAČ - PUĆIŠĆA

Zopet sem zamudil...
Zdi se mi, da ne zamujam edino takrat, kadar vandram sam…
Včerajšnje pakiranje se je zaradi nenehnega vmesnega skakanja sem ter tja, zavleklo do enih zjutraj.

Peta ura pa je nato prišla za moj okus malce prehitro, kar je proti jutru botrovalo dodatnemu polurnemu  poležavanju v topli postelji. 
Nato pa seveda panika in brenčeč telefon na katerega se rajši niti nisem oglasil… :)

Kakorkoli že, ob 7:00 zjutraj je sedmerici pomorščakov končno nekako uspelo krenit v svet…
Tokrat na Hrvaško."


Šolta, HR


Stari grad, Hvar, HR

Šolta, HR
 
Proti soncu.

Milna, Brač, HR

Bol, Brač, HR


V raju.
Tako. 
To bi bilo približno to za ta denar... :)

Kaj so to zdaj zaeni žvižgi? :)


Okej, šalo na stran... :)
Žal je res prišlo tako, da mi na tem potovanju resnično ni uspelo posneti kaj več slik kot tole... in po prebiranju dnevnika sem se odločil, da tudi zapiskov tokrat raje ne objavim v celoti...:)
Brez zamere, sam se mi zdi, da bo tokrat bolje, da se držim mota: "What happens in Vegas, stays in Vegas." ;)

Drugače pa lahko še rečem, da se je letošnja dopustniška malha žal tako izčrpala, da je daljših potovanj za letos konec.
Bo pa 2012 hitro tu in z njim novih 25 dni dopusta za katere pa ste lahko prepričani, da bodo porabljeni takó, kot se za take dneve spodobi... In takrat se znova beremo na način, kot smo ga že oboji vajeni...


Kaj naj torej rečem za konec?
Po moje bo najboljše, da vam zaželim veliko sreče in pa zdravja in kar je najpomembnejše - ogromno ljubezni; če se imamo radi, je nekako vse lepše.

Vseeno pa ne pozabite... svet je tam nekje... Zato ne omahujte; stopite ven in ga osvojite.

Lepo vas pozdravljam, Tomy Skyblue.

T.S.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Milna ni na Šolti

Tomy Skyblue pravi ...

Sem že popravil... :)
Hvala. :)