sreda, 8. februar 2012

Turracher Hohe


Zaznamovan od snega.


Ker je smučarija (poleg seksa in plesa seveda) eden izmed najboljših načinov nabiranja kondicije, jo zaradi tega prav s pridom izkoriščam. Eden izmed prvih letošnjih izletov je bil na Turracher Hohe - na to prijetno avstrijsko smučišče me je tokrat pripeljala čisto prava voznica avtobusa - Mateja iz Avtobusnih prevozov Mrgole.
Zdaj, kako je peljala, me ne vprašat, ker sem celotno pot tja in nazaj prespal; mislim pa da lahko z gotovostjo trdim, da je bilo mirno, saj sem s slušalkami v ušesih in zleknjen čez dva sedeža spal kot bebica...

Kar pa me seveda ni obvarovalo ene prav tečne zadeve - glede na to, da je to šele moja druga letošnja smučarija in da je bil tek v teh mesecih zaradi mraza in snega precej okrnjen, ni nič čudno da čutim v mišicah tisto neprijetno bolečino, za katero se bojim, da bo šele jutri pokazala vso svojo moč. Govorim seveda o t.i. "muskelfibru"...
Mah, kaj češ...
Klinc ga gleda!
Marsikaj sem že preživel pa bom tudi to...  :)
Je bila pa drugače smuka prav prijetna... Board se je po suhem celcu perfektno obnašal in drvenje med delno odkritimi miniaturnimi borički je bilo prav prijetno in sproščujoče...
Upam, da take razmere letos še pridejo...

Vtisi: SVOBODNO

Ni komentarjev: